FAQ

Co to je vyúčtování služeb a do kdy jej dostanu?

Vyúčtování nákladů za služby dostanete vždy jedenkrát ročně, a to do 30. 4. daného roku za rok předchozí. Porovnávají se v něm zálohy na služby (např. vodné, úklid, odvoz odpadu, elektřina společných prostor apod.), které platíte během roku, s reálnými náklady, které byly zaplaceny dodavatelům. V případě nedoplatku na vyúčtování vždy vidíte jeho splatnost.

Ve vyúčtování služeb mi vyšel přeplatek. Kdy mi bude vyplacen?

Přeplatek může být vyplacen nejdříve po skončení reklamační lhůty, která je na vyúčtování vždy uvedena, nejpozději pak do 31. 8. daného roku za rok předchozí.

V našem domě jsem objevil(a) nějakou závadu. Co mám dělat, aby byla odstraněna?

Pokud zjistíte, že ve Vašem domě nesvítí světlo, jsou rozbité dveře či došlo k jiné závadě, kontaktujte prosím naše provozní oddělení.

Co mám dělat v případě, že v našem domě došlo k havárii mimo provozní dobu firmy PRAGOCONGRESS s.r.o.?

Je-li záležitost neodkladná a má-li Váš dům uzavřenou smlouvu s havarijní firmou BYTOSERVIS -NON STOP, pak je možné kontaktovat přímo tuto společnost na telefonním čísle 241 414 141, 241 412 222 nebo 605 424 242.

Mohu nahlásit změnu počtu osob v bytě zpětně?

Dle zákona máte povinnost hlásit změnu počtu osob v bytě či nebytovém prostoru včas. Počet osob není možné snižovat zpětně a zvláště ne poté, co bylo dané období již vyúčtováno. Včasné a řádné hlášení změn v tomto směru je povinností vlastníka/nájemce.
Změny počtu osob prosím hlaste písemně pracovníkům našeho ekonomického oddělení .

Prodal jsem svůj byt v domě, který spravujete. Mám změnu nějak hlásit?

Ano, je potřeba kontaktovat naše ekonomické oddělení a nahlásit, že došlo ke změně vlastníka. Dále je nutné připojit kontakt na nového vlastníka (e-mail, telefon) a datum, od kdy ke změně dochází, aby naši pracovníci věděli, jak mají mezi Vás a nového vlastníka v daném roce rozdělit náklady na služby. K dispozici byste měli mít také předávací protokol, kde bude kromě jiného uveden i stav vodoměru (pokud jej v jednotce máte).

Jak jsou řešeny služby u prázdných bytů?

Vlastník bytu či nebytového prostoru je povinen platit služby alespoň za jednu osobu, a to i tehdy, je-li daný byt či nebytový prostor prázdný.

Jaká je cena za správu nemovitosti a co vše zahrnuje?

Zajišťujeme provozní, ekonomické i poradenské služby. Cenu za správu stanovujeme individuálně dle počtu jednotek, technického stavu budovy a dalších měřítek. V případě zájmu o správu Vašeho domu nás prosím pro nezávaznou cenovou nabídku kontaktujte.

 

Sídlo

Senovážné náměstí 977/24
110 00 Praha 1 - Nové Město

25700669

DIČ

CZ25700669

Kontakty

Telefon

+420 224 224 362

Telefon

+420 224 224 348

E-mail

info@pragocongress.cz

Jednatel společnosti

Pavel Beneš
603 464 949
benes.p@pragocongress.cz

Mapa

Copyright ©2021 pragocongress.cz